Discover how L’Eco della Stampa empowers the workflow of press, communication and marketing offices around the world

Save time and leave the media monitoring to us.

 

Follow your brand's mention, industry or competitor throughout the media landscape: print, web, radio, TV and social media.

 

Learn more

One single comprehensive dashboard to discover your brand reputation.

 

Observe the metrics of your communication effort while they update in real time into the first truly cross-media dashboard of media intelligence.

 

Learn more

Manage, personalize and download your next presentation.

 

Set up alerts to stay updated and share the best content.

You can personalize your dashboard and download reports to have your next presentation ready.

 

Learn more

4000+
CUSTOMERS
1 M
CONTENT MANAGED EVERY DAY
150
MARKET SECTORS
350.000
MONITORED SOURCES
214
ECOSTAMPA TEAM

La Gamification: il trend che piace alle aziende

Dall’interazione alla gamification: nel 2002, Nick Pelling era un programmatore britannico che progettava interfacce per dispositivi elettronici. Compito del suo lavoro era quello di fornire un’esperienza di interazione che fosse coinvolgente, piacevole, meno “fredda” e distaccata. E che non desse…
Leggi tutto

Chi sono i 15 influencer di LinkedIn Italia

Sono 15 i top influencer di LinkedIn (Linkedin top voices secondo la dicitura ufficiale) selezionati proprio da LinkedIn Italia: Mariangela Pira, Filippo Poletti, Rudy Bandiera, Fulvio Giuliani, Marta Basso, Nicola Vanin, Nicoletta Boldrini, Nino Cartabellotta, Roberta Zantedeschi, Marianna Chillau, Luigi…
Leggi tutto

Essere inclusivi sui social per i brand – Consigli per comunicare

Essere inclusivi sui social oggi è di fondamentale importanza per le aziende, in un mondo sempre più attento ai diritti individuali e alla tutela delle persone e della community. In questo scenario i brand sono chiamati a fare la loro…
Leggi tutto